1. Otelin her iki girişine de “Hijyen Noktası” oluşturduk. Böylelikle binaya her girenin hem ellerini alkol bazlı dezenfektan ile hem de ayakkabılarını hijyenik paspas ile dezenfekte etmesini sağlıyoruz.
  2. Misafirlerimizin valizleri ve tedarikçilerden gelen paketleri önce uygunluğuna göre alkol bazlı dezenfektan veya portatif UV-C lamba ile dezenfekte ediyor, sonrasında binaya alıyoruz.
  3. Otel içinde misafirlerimizin ve personelin maske ve eldiven giymesi artık bir zorunluluk. Personelimize kişiye özel maskeler yaptırdık, maskesi olmayan misafirlerimize ise tek kullanımlık maske ve eldiveni check-in sırasında sağlıyoruz.
  4. Resepsiyondan başlayarak No11 Hotel’in her iki girişine de 1 buçuk metrelik aralıklarla yer işaretleri yapıştırdık. Otelde bulunan herkesin bu “Sosyal Mesafe”yi koruması ve önem vermesi için sürekli uyarılarda bulunuyoruz.
  5. Aynı odada kalan ve/veya grup olarak seyahat eden misafirlerimizin sosyal mesafe sorumlulukları kendilerine ait. Ama tabii ki onları diğer gruplardan ayıracak şekilde sosyal mesafe ile ilgili uyarıyoruz.
  6. Lobiye ve kat koridorlarına belirli mesafelerle alkol bazlı el dezenfektanı standları yerleştirdik.
  7. Ortak alanları ve odaları dezenfekte etmek için ULV püskürtmeli dezenfeksiyon cihazları edindik. Artık personelimiz temizlik için odalara girdiğinde bu cihazları kullanarak her yeri dezenfekte ediyor.
  8. Asansör, kat kapı kolları, yangın kapı kolları ve dış kapı kolları gün içerisinde iki saatte bir alkol bazlı dezenfektan ve ULV püskürtmeli cihaz ile dezenfekte ediliyor.
  9. Lobimizi her iki saatte bir kapı ve camları açarak havalandırıyoruz.
  10. Lobiye aldığımız Dünya Sağlık Örgütü Onaylı hava temizleyici cihaz hem ortama sağlıklı bir hava sağlıyor hem de virüs ve bakterilerin %99.99’unu yok ediyor.
  11. Kahvaltı salonumuzda bulunan masalar sosyal mesafe kurallarına göre yeniden yerleştirildi. Koltuk ve kanepeleri ise uygun aralıklarla düzenledik.
  12. Odalarımızı her “check-out”tan sonra temizlik ve püskürtmeli dezenfeksiyon tamamlandıktan sonra UVC lamba ile dezenfekte ediyoruz ve başka bir misafirimizin kullanımına sunmak için 48 saat bekliyoruz.
  13. Binaya giriş yapan herkesin vücut sıcaklığını ölçüyoruz ve kaydını tutuyoruz.
  14. Çok güvendiğimiz ve her biri uzun zamandır bizimle çalışan ekibimiz, otele virüs taşımamak için iş dışındaki hayatlarına da özel önem gösteriyor, iş dışı zamanlarını da bu özenle geçiriyor.
  15. Olası belirti gösteren bir misafirimiz, ziyaretçimiz veya personelimiz olması durumunda izole edebilmek için bir odamızı satışa kapatarak “izolasyon alanı” olarak ayırdık. İzolasyona alınan kişinin, sağlık görevlileri tarafından müdahale edilene kadar burada beklemesi için gereken tüm önlemleri aldık.
  16. Pandemi sebebiyle gerek duyulduğu takdirde misafirlerimizin sağlık durumlarını, seyahat detaylarını ve iletişim bilgilerini yerel sağlık otoriteleriyle paylaşabilmemiz gerekiyor. Bunun için KVKK uyarınca kendilerinden açık izin alan formlar hazırladık. Tüm misafirlerimizin bu formları check-in anında imzalamasını sağlıyoruz.
  17. Temassız Check-in  sağlayabilmek için personelimize eğitim verdik. Check-in formlarının, imzaların atıldığı kalemlerin, kapı kartlarının, broşür ve haritaların düzenli dezenfektasyonunu her check-inden önce portatif UV-C lambası ile yapıyoruz. Pasaport ve kimlik kartlarınız ise asla personelimiz tarafından ellenmiyor.
  18. Temassız Check-out sağlayabilmek için POS cihazlarımızı çoğalttık ve temassız işlem limitlerini arttırdık. Online EFT ile ödeme yollarını ise kolaylaştırdık.
  19. Açık büfe kahvaltı servisimizi şimdilik durdurduk. kahvaltıyı el değmeden paketlenmiş kahvaltı tabakları şeklinde odaların mutfağına talep edilen saatte servis etmeye başladık. No11 bir aparthotel olduğu için kahvaltı servisimizi almadan yararlanabileceğiniz tarifelerimiz de bulunuyor.
  20. Temizlik personelimiz artık özel koruyucu tulumlar ile temizlik yapıyor. Koruyucu kıyafetleri paylaşmayacakları şekilde her birinin şahsına özel kıyafetleri bulunuyor.
  21. Kahvaltı ve içecek saatlerini tek personelin mesai saatleri ile kısıtlayarak self-servis çay ve kahve standlarını yeni bir bildirime kadar kaldırdık.
  22. Virüs ve bakteri tutma riskine karşı geçiçi bir süreliğine dekoratif yatak örtüleri, kırlentler ve halıları kaldırdık.
  23. Asansör kullanımını sınırlandırdık. Misafirlerimizi aynı odada kaldıkları kişiler dışında kimseyle asansöre binmemeleri ve asansör beklerken sosyal mesafeyi korumaları konusunda uyarıyoruz.